
نیرو و قدرتی است که چه ما بخواهیم چه نخواهیم حاکم دنیا و قوانین آن است کاری که ما باید کنیم همسویی با اوست جنگ با خواسته او کاریست بیهوده که بجز تباهی برای ما حاصلی نخواهد داشت و در راستای اراده او بودن منتج به موفقیت و پیروزی و صلح و آرامش ماست بودن خدا از نبودنش بهتر است کمترین فایده اش پر شدن خلاء روحانی ماست و بیشترینش رسیدن به اشراق...
ادامه مطلب